Aeroclub Beverwijk,  Beverwijk

aeroclubbeverwijk@live.nl

Vliegcircuit luchthaven Beverwijk

In principe is Luchthaven Beverwijk alleen opengesteld voor leden. Gastvliegers zijn echter onder voorwaarden welkom. Het vliegveld kan uitsluitend door niet-leden gebruikt worden als het geopend is én één van de havenmeesters aanwezig is. Ook dient er altijd vooraf telefonisch toestemming gevraagd te worden. Het veld is een zogenaamd PPR-veld (Prior Permission Required).

Het telefoonnummer van de havenmeesters verschijnt bij de contactgegevens zodra je je op deze website hebt geregistreerd.

Baanrichting: 12 (lefthand circuit) en 30 (righthand circuit)
GPS coördinaten: N52.28.54 - E04.41.46
Radiofrequentie: 123.400

De onderstaande kaart geeft het preferente vliegcircuit weer. Raadpleeg ook de overzichtskaarten voor een meer volledig overzicht van de omgeving alsmede de "do's" en "don'ts". En vergeet uiteraard niet om de geldende NOTAMS te bekijken.

Circuit MLA v0.2