Aeroclub Beverwijk,  Beverwijk

aeroclubbeverwijk@live.nl

Wie zijn wij?

AeroClub Beverwijk is exploitant van Luchthaven MLA Beverwijk. Dit is een officieel vliegveldje, onder de rook van Beverwijk, geschikt voor MLA's en paramotoren.

Als exploitant beheert, regelt en organiseert AeroClub Beverwijk de benodigde zaken rondom deze luchthaven. Zij geeft eventueel toestemming voor het gebruik ervan; uitsluitend met nadrukkelijke toestemming van onze vereniging mogen op deze locatie MLA's en paramotors starten en/of landen.

AeroClub Beverwijk bestaat uit een klein aantal leden en wordt geleid door 3 bestuursleden. Het doel van onze vereniging is de beoefening van de luchtvaart met gebruikmaking van lichte luchtvaartuigen, voor sportieve-, educatieve- en recreatieve doeleinden, evenals al datgene wat daarmee samenhangt of daartoe bevorderlijk kan zijn, één en ander in de ruimste zin des woords. Maar voorop staat: plezier met vliegen en vrienden.