Aeroclub Beverwijk,  Beverwijk

aeroclubbeverwijk@live.nl

22 mei 2021

Op een herfstachtige, winderige en natte voorjaarsdag in mei...

Hebben we de hoop op mooi vliegweer niet opgegeven. Tijd voor een korte update.

Er is met regelmaat gevlogen, ook tijdens de winter en koude voorjaarsdagen. Maar het echte mooie voorjaarsweer laat steeds op zich wachten... Het veld is goed bijgehouden en ligt er perfect bij, daar zal het niet aan liggen. We pakken de mooie momenten met beide handen aan!

Iedereen heeft zijn spullen weer op orde gebracht, maar er is altijd nog wel iets te verbeteren of om uit te proberen. Dus ook op de niet-vliegbare dagen, is er vaak wel wat te doen. En helaas...ook het vervelende papierwerk moet gedaan worden.

Het aantal leden is enigszins uitgebreid; meer zielen, meer vreugd! Tegelijkertijd hebben we de wens om kleinschalig te blijven. We krijgen met regelmaat verzoeken en aanmeldingen via onze website, maar  moeten daarom soms teleurstellen; het is niet anders. We zijn geen school, maar hebben goede contacten; we kunnen helpen met vrijblijvend advies of informatie. We doen onze best om altijd correct en tijdig antwoord te geven op binnenkomende vragen. Alle vragen zijn welkom.

Sommige van onze vliegers, vliegen ook graag in het buitenland en in de bergen. Door de pandemie zijn de mogelijkheden zeer beperkt geweest, in het afgelopen jaar, maar ook hier gloort nieuwe hoop aan de horizon!

Tot zover deze korte update. Vlieg veilig, blijf gezond!

Groet,

J